Szanowni Państwo dokonując zakupu w naszym sklepie akceptujecie poniższy regulamin.

Realizacja zamówienia.

Po złożeniu zamówienia przez Państwa system automatycznie informuje nas o sposobie zapłaty oraz przekazuje dane adresowe do wysyłki, w niektórych przypadkach po złożeniu zamówienia my wysyłamy do Państwa maila np. jeśli paczek z towarem  jest więcej niż jedna, lub jeśli zamówienie jest nietypowe, następuje to zawsze wieczorem tego samego dnia.   

Zakupione sadzonki wysyłamy w sezonie jesiennym oraz wiosennym:

Sezon wiosenny z reguły zaczyna się od około 15 marca i traw do 15 maja jeśli chodzi o sadzonki liściaste, oraz do około 15 czerwca w przypadku roślin iglastych jest to okres kiedy można przesyłać sadzonki kopane z gruntu. 

Sezon jesienny zaczynam przeważnie od 15 września i trwa do większych przymrozków czyli do końca listopada.

Trzeba oczywiście przyjąć iż jest to okres umowny ponieważ wszystko zależy od warunków atmosferycznych jakie panują w danym sezonie.

Zakupione sadzonki wysyłamy firmą kurierską FedEx lub InPost w poniedziałki wtorki i środy. 

Zawsze staramy się realizować zamówienia na bieżąco jednak ze względu na fakt iż są to rośliny które kopiemy i pakujemy na bieżąco zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia w realizacji zamówienia w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych jak deszcz, śnieg itp.

Sadzonki zakupione we wtorek po godzinie 14 wysyłane są w poniedziałek następnego tygodnia.

Zastrzegamy sobie prawo do nie zrealizowania zamówienia w przypadku wystąpienia przyczyn od nas nie zależnych jak np. uszkodzenie sadzonek przez pogodę itp.

Ceny podane w naszym sklepie są cenami brutto na które wystawiamy standardowo paragon fiskalny, oczywiście możemy też wystawić Fakturę Vat, w takim przypadku trzeba nas o tym poinformować niezwłocznie po dokonaniu zakupu i podać dane do faktury.

Przy każdej ofercie staramy się aby było jak najbardziej aktualne zdjęcie oferowanych sadzonek, proszę jednak pamiętać że są to rośliny i każda jest troszkę inna, dlatego mogą się nieco różnić np. nie mieć liści w sezonie wiosennym lub mieć jeszcze liście w sezonie jesiennym. 

Kontakt z nami:

Kontaktować się z nami mogą Państwa na dwa sposoby, pierwszy to oczywiście dzwoniąc na podane w zakładce "Kontakt" numery telefonów.

Drugi sposób o wiele wygodniejszy dla nas to poprzez pocztę elektroniczną pisząc do nas maila na wskazany adres, lub poprzez formularz kontaktowy.

Jeśli z jakichś przyczyn nie chcą Państwo składać zamówienia poprzez sklep można to zrobić właśnie kontaktując się z nami telefonicznie (najlepiej zrobić to między godziną 19 a 22 wówczas jesteśmy już w domu i możemy np. zanotować Państwa dane do wysyłki) albo wysyłając zwykłego maila i podając w nim dane do wysyłki wraz z numerem telefonu dla kuriera.

Mogą Państwo oczywiście zrezygnować ze złożonego zamówienia lub je zmienić jednak musi to nastąpić do czasu kiedy jest ono w fazie przygotowania, jeśli sadzonki zostaną już wysłane mogą Państwo je odesłać jednak to kupujący pokrywa koszty przesyłki w obie strony. 

Przedstawiona oferta w sklepie floora.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.).